Nie wiem jakie wybrać fajerwerki, pomożecie?

#2016-12-05 23:47:27 

zadziora

Użytkownik

Chcę kupić fajerwerki dla uczczenia ważnej rodzinnej uroczystości, ja nie będę się zajmować ich odpalaniem oczywiście więc nie ma problemu :) ale mam problem co do ich wyboru bo nie wiem które są dobre, bezpieczne i ładne. Przez dobre rozumiem to żeby nie było problemu z odpalaniem (nieraz spotykałam się z tym że na imprezach sylwestrowych nie chciały odpalać, normalnie niewypały i nie chcę na coś takiego marnować pieniędzy i nerwów) i żeby długo strzelały. Możecie mi polecić jakieś konkretne produkty?
#2016-12-06 01:46:07 

dużyJoe

Użytkownik

nie znam się za bardzo na tym ale na pewno musisz wybierać wśród fajerwerków droższych i większych, jasne jest, że fajerwerki za kilka złotych to nie takie o które ci chodzi
#2016-12-06 04:22:25 

zadziora

Użytkownik

Hmm, tyle to i ja wiem… liczyłam może na jakieś konkretne nazwy czy coś
#2016-12-06 04:53:01 

KonstancjaJeziorna

Użytkownik

Ładne są ognie rzymskie i bengalskie, a może to to samo? W każdym razie one chyba uchodzą za najładniejsze. Mnie osobiście podobają się wszystkie które długo strzelają, uwielbiam takie pokazy :) w ogóle bardzo lubię fajerwerki i wg mnie to bardzo dobry pomysł żeby w ten wyjatkowy sposób czcić ważne okazje
#2016-12-06 05:30:15 

zadziora

Użytkownik

Ja też i własnie dlatego zalezy mi żeby dobre wybrać :)
#2016-12-06 07:56:38 

JacekS

Użytkownik

Co do nazw to nie pomogę bo nie pamiętam choć kupuję dość często (ale wybieram różne), marki też nie bardzo kojarzę bo często mają dość skomplikowane nazwy, ale za to mogę polecić świetne miejsce żeby je kupić. Ja od dawna kupuję w sklepie z fajerwerkami w Poznaniu, nazywa się PiroArt, można też kupować online. Nawet jak się na tym kompletnie nie znasz to nic nie szkodzi bo wszystkie produkty są dobrze opisane, a fachowa obsługa zawsze świetnie doradzi, oni się na tym znają najlepiej, na pewno lepiej niż my forumowicze :)
#2016-12-06 10:45:06 

zadziora